Często rozładowany akumulator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jacek_645
    Classic
    • 2009
    • 3

    Często rozładowany akumulator

    cycek,
    Przemek345, no 4300K to jest zwykłe białe. 6000K jest lekko niebieskie a 8000 jeszcze bardziej niebieskie. Ale w Vectrze miałem 8000K xenony i było zajebiaszczo
  • ciaper
    Classic
    • 2008
    • 11

    #2
    Często rozładowany akumulator

    Witam,
    Problem dotyczy Skody Fabii 1,9 SDI (2000r.).
    Od 2-3 miesięcy ciągle rozładowuje się akumulator. Za pierwszym razem, kupiłem nowy sądząc, że dobiegł czas starego.
    Niestety po 2 tygodniach nowy też się wyladował. I to nie raz.
    Teraz wytrzymuje 2-3 tygodnie i koniec. W zależności od tego jak czesto uzywam samochodu. Im mniej tym szybciej akumulator pada.
    Elektryk posprawdzał wszystko, wypiął źle podpiety alarm, wymienił częśc wiązki elektrycznej, bo była w złym stanie, powymieniał bezpieczniki na akumulatorze, przy okazji wymienił czujnik temperatury paliwa. I dalej nie pomogło. Sprawdzono tez ładowanie - jest OK.
    Komputer również nie wykazuje innych błędów lub usterek.

    Co może być przyczyną ?

    Z innych objawów - podczas jazdy - w porównaniu z okresem wcześniejszym - samochód szarpie podczas jazdy na niższych obrotach. Tzn. w niższym zakresie prędkości niż to było dawniej.

    Jeśli ktoś ma jakiś pomysł - proszę o podpowiedź ...

    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • Deco
      Rider
      • 2008
      • 612

      #3
      Musi gdzieś Ci prąd uciekać jak samochód stoi. Nie masz gdzieś przepalonej lampki? Wygląda na przerwaną wiązkę. A to,że szybciej się rozładowywuje podczas gdy samochód stoi to normalne.

      Komentarz

      • bubuDE
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 763
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Jesli przeczytacie cala historie jego auta (wczesniejsze posty) to sie okaze ze tam inne problemy wystepuja. To nie jest zwykle rozladowanie przez 3-4 nocki na mrozie. Proponuje kolegom z Krakowa podpiecie sie z kablem dla sprawdzenia bledow. Oto moze sam poprosic.
        PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

        Komentarz

        • ciaper
          Classic
          • 2008
          • 11

          #5
          No włąsnie te rzeczy sprawdził elektryk ... i niby jest OK.

          Komentarz

          • bubuDE
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 763
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zerknij na wiadomosci do Ciebie.
            PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

            Komentarz

            • ciaper
              Classic
              • 2008
              • 11

              #7
              Najlepsze jest to, że dziś po kolejnym "wyładowaniu akumulatora" zrobiliśmy z kolegą test.
              Ten niby wyładowany akumulator włożyliśmy do jego samochodu (co prawda benzyniaka) i zapalił bez ŻADNEGO problemu ...
              Więc ja już całkiem zgłupiałem ...

              Komentarz

              • rkb
                RS
                • 2008
                • 2152
                • Rapid Spaceback (NH1)
                • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                #8
                Może to rozrusznik slaby ?
                Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                Komentarz

                • bubuDE
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 763
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  ciaper, rano nie chcial zakrecic porzadnie czy byla martwa tablica, zero kontrolek?
                  PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                  Komentarz

                  • paulob1
                    Rider
                    • 2008
                    • 470
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    ciaper, a miałes podwieszaną wiązkę elektryczną na lewej podłużnicy, tą pod akumulatorem?(wiem że to robili w ramach przeglądów okresowych jako cichą akcję serwisową)?
                    Te kable nie dość że idą razem z przewodem od spryskiwacza w jednym oplocie, to w dodatku leżą na podłużnicy skąpane wodą i syfem.
                    Było to gdzieś na forum fabii i ja to również podwieszałem w mojej poprzedniej fabii 2003r.
                    Ta akcja była bodajże na przełomie 2004 i 2005 roku.

                    [ Dodano: Wto 22 Gru, 09 18:21 ]
                    Dodam jeszcze że ta wiązka odpowiada za dostarczanie energii do praktycznie całego auta.
                    Spróbuj w szukajce na fabiaclub.pl wpisać gnijąca wiązka czy cuś takiego.

                    Komentarz

                    • Arturrosss
                      Classic
                      • 2010
                      • 29

                      #11
                      Witam,
                      dzis sprzedalem Fabie1 ... i wrocilem do starej OCtAVKI . uwazam to za najlepsze auto ktore mialem osobiscie.
                      po pierwsze z ta fabia masz problem :
                      - wiazka elektryczka ( u mnie bylo to samo)
                      - sprawdz tez ladowanie podczas jazdy czy sie nie zmienia (najlepiej test dynamiczny podczas jazdy- jak nie wiesz jak to zapraszam do Włocławka to Ci sprawdze komp jest na miejscu)
                      - ja po zdiagnozowaniu wszystkiego przeliczylem koszty i wrocilem do O1 w ropce

                      Komentarz

                      • Darekqq
                        Classic
                        • 2010
                        • 19

                        #12
                        a przypadkiem nie instalowałeś jakiegoś nowego urządzenia w aucie?? np. radio, wzmacniacz?? ja miałem taki przypadek co prawda w Fiacie SC, ale też wszystko posprawdzałem, pomierzyłem i okazało się, że radio które założyłem musi załączać się po stacyjce - inaczej czerpie dużo prądu... podjedź do elektryka samochodowego i niech sprawdzi ci pobór prądu na wyłączonym silniku (w stanie spoczynku). Jak okaże się duży, to odłączaj po kolei urządzenia - radio, alarm, wzmak, cb radio, jak masz instalację gazową, to odepnij kompa od gazu. Stawiam na radio lub syrenkę od alarmu

                        Komentarz

                        • bubuDE
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 763
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Autor tematu przestal interesowac sie swoim klopotem, pewnie sprzedal gablote i ma nowe zmartwienia.
                          PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                          Komentarz

                          Pracuję...